NAJČASTEJŠIE OTÁZKY
Môžem si u vás zakúpiť zdravotnícku pomôcku ako pacient?
Nie, zdravotnícke pomôcky v našej distribúcii sú určené pre poskytovateľov zdravotnej starostlivosti, prípadne pre príslušne registrované obchodné organizácie.
Vystavenie našej objednávky sa predĺžilo a platnosť vášho ponukového listu už vypršala. Znamená to, že cena už neplatí?
Nie nevyhnutne, ale je dobré si to overiť. Stačí kontaktovať nášho obchodného zástupcu alebo priamo naše zákaznícke oddelenie telefónom či emailom, uviesť číslo ponukového listu a parametre ponuky overiť. V prípade potreby Vám radi zašleme ponukový list znova s novým dátumom platnosti. Platnosť ponukových listov je obmedzená najmä (avšak nielen) z dôvodu vonkajších vplyvov na ceny tovaru a dopravy. Zmeniť sa tiež môže napr. dostupnosť tovaru, jeho objednávací kód pod.
Ako rýchlo nám dodáte objednaný tovar?
Záleží aký druh, v akom prevedení a v akom množstve je žiadané. Pravidelne objednávaný tovar držíme v našom sklade a expedujeme obvykle nasledujúci pracovný deň. Tovar zo skladu zahraničného dodávateľa bude u vás zvyčajne v rozsahu 3 až 10 pracovných dní. Dodacia doba tovaru vyrábaného na zákazku potom môže byť v rozmedzí 2 týždňov až niekoľkých mesiacov, záleží na povahe, objemu a trase zákazky. V dôsledku prudkého poklesu prepravných kapacít vplyvom celosvetových protipandemických opatrení sa v r. 2020 významne predĺžili prepravné časy z mnohých destinácií, najmä potom z tých viac vzdialených, nezaradených po ceste. Tlačí Vás čas, odporúčame poradiť sa s našimi obchodnými zástupcami ešte pred vystavením objednávky, môžu Vám pomôcť nasmerovať špecifikáciu (výber prevedenia, veľkosti, skupinového balenia a pod.) rovno na aktuálne skladové položky, prípadne na najrýchlejšie dostupné substitúty.